Psaní příspěvků

24. 11. 2015


Říkal jsem si, že by možná bylo dobré zopakovat, kam by se jaké příspěvky měly psát, aby dopadly na úrodnou půdu. Na webových stránkách má každý registrovaný uživatel 3 možnosti, jak napsat něco, co má na srdci. Když už jsou ale tři možnosti, neznamená to, že slouží stejnému účelu. To by asi bylo zbytečné. Tak si pojďme vysvětlit, jak správně tyto prostředky využívat.

1. Komentáře

Pod každým článkem z aktualit je odkaz Přidat komentář. To je místo, kam se mají psát sdělení, vztahující se pouze a jen k tomu konkrétnímu článku. K textu v článku můžete vyjádřit nějaký svůj názor, souhlas či nesouhlas, důležité doplnění a podobně. Vždy ale k tématu! A protože tato sekce je nazvaná Komentář, tak můžete komentovat článek a další může komentovat váš komentář. Zkrátka je to takové vyjadřování názorů. Můžete zde sice položit také otázku k článku, ale nemůžete se spoléhat, že na ni dostanete odpověď.

2. Diskusní fórum

V této sekci může diskutovat kdokoliv o čemkoliv. Můžete si založit nějaké téma a ostatní k němu mohou přidávat své názory. Je to ovšem volná a svobodná diskuse, takže také nikdo není povinen na váš příspěvek reagovat, pokud nechce. To, že paní Šteklová iniciativně diskuse pročítá a odpovídá je chvályhodné, ale také je z představenstva jediná a až tam těch diskusí bude víc, tak to logicky nemůže stíhat a pročítat vše (v mnoha případech to za čtení ani nestojí).

3. Kontaktní formulář v sekci Napište nám

Tak, a zde je to jediné správné místo kam napsat, pokud se chcete představenstva na něco zeptat a dostat také odpověď. Zprávy napsané do tohoto formuláře zůstávají uložené v databázi, takže jsou kdykoliv dohledatelné, i kdyby se tvrdilo, že mail nedorazil.

Tak si to prosím vezměte k srdci, dobře si rozmyslete pro jaký účel svůj příspěvek píšete a zařaďte ho na to správné místo. Nemělo by se tak stát, že jste naštvaní, protože vám v diskusním fóru nikdo neodpověděl.

Děkuji za pochopení
PP - webmaster

Komentáře  

+1 # Jarmila Hrubá 2015-11-27 11:06
Vážený pane,
hlavně jsme naštvaní, když nám nikdo neodpovídá ani na doporučené dopisy adresované BD, ani na dotaz zaslaný prostřednictvím "Kontaktního formuláře". To znamená, že s námi prostě nikdo z představenstva družstva nekomunikuje. Ještě poznámku. Myslíte, že jste oprávněn se vyjadřovat k tomu, zda-li jsou diskusní příspěvky hodné čtení nebo ne? Myslím, že Vám toto nepřísluší. A na závěr. Stále tedy nemám odpověď na mou reklamaci k druhému vyúčtování služeb za r. 2014. Myslíte si, že je to v pořádku? Děkuji za pozornost J. Hrubá
+1 # Michaela Alšová 2015-11-27 14:01
Vážení,
s příspěvkem paní Hrubé musím jen souhlasit. Ani se mnou nikdo z BD ani z firmy Pohoda nekomunikuje v zákonné lhůtě tj. 30 dnů. I přes opakované dotazy ohledně vysvětlení položek ve vyúčtování služeb 2014 jsem se pouze dozvěděla, že vyúčtování musí být uhrazeno do 30/11/2015, jinak budu na listině neplatičů. Chápu to tedy tak, že příští vyúčtování může být na nedoplatek ve výši několika desítek tisíc korun a já ho budu muset bez jakéhokoliv vysvětlení zaplatit? Byť mám v ruce podklady, že jsem uhradila např. u garáže zálohy dle předpisu, neustále mi ve vyúčtování zasíláte, že jsem zaplatila pouze polovinu a např. bankovní výpisy jako důkaz nikdo neřeší. A to zmiňuji jen jednu rozporovanou položku. Ve vyúčtování garáže a bytu je takových nesrovnalostí nespočet.
Tímto Vás opět už potřetí žádám o vysvětlení položek vyúčtování, popř. na koho konkrétně se mám obrátit z dotazy a důkazy ohledně vyúčtování, aby se celá situace vyřešila ke spokojenosti všech. Děkuji M.Alšová
+1 # Jarmila Hrubá 2015-12-03 07:33
Dnes je 3. 12. a žádná reakce. Zabývá se vůbec někdo výše popsanými záležitostmi? Pracuje představenstvo družstva? Čte si někdo příspěvky svých družstevníků? Je pro představenstvo družstva doporučený dopis jen cár papíru, kterým se nikdo nezabývá? Odpoví nám již někdo?
# Blanka Šteklová 2015-12-06 00:44
Na Váš dotaz, týkající se vyúčtování služeb za 2014 jsem Vám myslím velice slušně a rozsáhle odpověděla zde na webu, prostřednictvím diskusního fóra v sekci, resp. problému "Vyúčtování za služby". Nerozumím, co více mám(e) ještě k tomuto řešit ? Pí Pumrové byly Vaše opakované požadavky rovněž zaslány; to, že Vám dosud neodpověděla (a to ani po mých několikerých urgencích), já opravdu nemohu více ovlivnit. K Vaší poznámce v diskusním fóru o používání "českých výrazů" v zápisech - prosím o konkr. pasáž či problém, kterému snad nerozumíte.
Děkuji, BŠ
# webmaster 2015-12-06 15:40
No prosím. Já se v článku snažím vysvětlit, kam se má co napsat, aby to pisateli přineslo zamýšlený výsledek, a hned pod ním se objeví příklady, jak se to dělat nemá. Obsah článku je zcela informativní a dotýká se jen psaní příspěvků. Takže psát k němu komentář týkající se vyúčtování, je bezpředmětné. Taktéž urgovat nějakou odpověď je zbytečné.
Jestli představenstvo nereaguje na zprávy z kontaktního formuláře nevím. Já jsem jako tvůrce stránek dal uživatelům technické možnosti k vyjádření a tím moje úloha končí. Pokud se komukoliv z družstva něco nelíbí, má dost možností, jak to efektivně řešit.
A jestli mám oprávnění vyjadřovat se k hodnotě příspěvků? Proč bych neměl. Jsem svobodný občan a naštěstí už mi nikdo nemůže přikazovat co smím, a co nesmím říkat. Je to jen 8 slov v závorce, kterými nikoho nenapadám, jen vyjadřuji svůj názor, jako mnoho jiných lidí na tomto webu.
Toť můj komentář, na který nečekám žádnou odpověď a vystihuje jen můj pohled.
Přeji všem hezký den
# Jarmila Hrubá 2015-12-07 08:59
Asi jste nepochopil, o co nám jde. Jde nám o to, že s námi nikdo z představenstva nekomunikuje po žádné linii. To, že p. Šteklová odpověděla někdy v září nebo říjnu v diskusním fóru na naše připomínky, neřeší to, že vyúčtování služeb, bylo-li řádně reklamované a nikdo se k němu oficiálně nevyjádřil (tzn., že se neobtěžoval odpovědět na doporučený dopis a vyjádřit se k jednotlivým připomínkám), není dořešené. Nechápu tedy, jak se mohou vybírat nedoplatky či zasílat přeplatky. A dále pane, Vy jste člen bytového družstva? Já jsem pouze konstatovala, že Vám nepřísluší se vyjadřovat takovýmto stylem k problémům členů BD. Jinak se jistě můžete svobodně vyjadřovat k čemukoliv chcete.
# webmaster 2015-12-07 23:21
1. Já jsem dobře pochopil, o co vám jde. Ale vy jste nepochopila, že se k tomu máte vyjadřovat jinde.
2. Ano, jsem členem družstva. Tak doufám, že už vás mé poznámky nebudou iritovat. Navíc i vím, co ta práce v představenstvu všechno obnáší.

P.S. Pokud s vámi nikdo nekomunikuje na dálku, zajděte kterýkoliv čtvrtek do kanceláře BDHZ a proberte své záležitosti ústně.

Petr Palý
# Jarmila Hrubá 2015-12-18 13:14
No, když jste tak chápavý a já nechápavá, tak s tím asi nic nenaděláme. Hlavně, že jste členem představenstva a víte, co ta práce obnáší. Jen na okraj, na e-mail zaslaný družstvu začátkem prosince, mi stejně nikdo neodpověděl. Asi jsou zavaleni důležitější prací, než odpovídat na e-maily svých členů.
Nicméně Vám přeji příjemné Vánoce a do nového roku, hlavně zdraví, a aby Vás ta práce moc nevyčerpávala.
# Marie Baďurová, JUDr. 2016-07-11 11:01
Dobrý den, opravdu se váš "návod k použití" hezky čte, ale realita je bohužel trochu někde jinde. Na zprávu odeslanou prostřednictvím "Napište nám" jsem ještě nikdy nedostala žádnou odpověď. Naposledy jsem takhle poslala dotaz 27.6.2016. Opravdu vám to funguje tak, jak inzerujete???

Pro přidání komentáře musíte být registrováni a přihlášeni!

Nahoru

Tento web používá pro zajištění své funkčnosti cookies. Co jsou cookies se dozvíte zde. Cookies si můžete ve svém prohlížeči zablokovat, ale pak nebudou tyto stránky plně funkční. Pokud budete pokračovat v prohlížení těchto webových stránek, pak vyjadřujete souhlas s použitím cookies.